Tie kultaa kohti
Todd mainareineen pääsee vihdoin testaamaan uutta Turbo Trommelia. Dave pakottaa miehensä tuplaamaan viimeisen huuhtelunsa tuloksen ja Parker räjäyttää lohkareen dynamiitilla.