Peli muuttuu
Todd ottaa vastaan Turbo Trommelin, Daven kaivosta Indian-joella uhkaa sulkeminen ja Parker asettaa viikkotavoitteekseen hankkia noin 1,5 kiloa kultaa eli 80 000 dollaria.