Itseään saa syyttää ja kiittää, kun itse tekee
Jakso 2. Jonin garagessa jännitetään, mitä Chevroletin rungosta paljastuu pesun jälkeen. Hommat etenevät rauhallisemmissa tunnelmissa Samun tallissa HD Panheadin rungon kimpussa sekä Herstin pajalla -38 Buickin kattoa ja takavaloja väsäten.