PIBE
Dave tapaa levy-yhtiöitä levytyssopimuksen toivossa ja päätyy studioon Justin Bieberin ja Benny Blancon kanssa. Saatuaan kutsun ensimmäisiin Hollywood-bileisiinsä Dave hengailee Kourtney Kardashianin kanssa sillä välin, kun Ally ja Elz vetävät lärvit.