Ihmis-Ken
Arman viettää viikon Beverly Hillsissä ihmis-Kenin eli Rodrigo Alvesin kanssa, joka on tehnyt sadoilla tuhansilla euroilla kauneusleikkauksia. Arman osallistuu leikkaukseen, jossa Rodrigolta poistetaan neljä kylkiluuta.