Lil Rel Howery: I Said It. Y'all Thinking It. (HBO)
Lil Rel Howery palaa toisessa HBO:n stand up -spesiaalissaan kotiinsa Chicagoon kertomaan mielipiteensä kuuluisuudesta, isyydestä ja terapiasta.