One Night Stand: Flight of The Conchords (HBO)
Folk-parodiaduo Uudesta-Seelannista, Jemaine Clement ja Bret McKenzie, on saanut ylistystä kriitikoilta Edinburgh Fringe -festivaalien ja muiden komediafestivaalien esiintymisillään.