Jim Jefferies: I Swear to God (HBO)
Jim Jeffries tarjoaa kumouksellista brändihuumoria HBO-soolospesiaalissa. Hän kommentoi kuolemaa, kansallisia terveysstandardeja, pandoja ja uskontoa.