Baldoni vs Lively: Hollywoodin oikeustaistelu
Blake Livelyn ja Justin Baldonin räjähdysherkkä oikeudellinen välienselvittely - molemmilta puolilta kerrottuna. Kuka on oikeassa?
Blake Livelyn ja Justin Baldonin räjähdysherkkä oikeudellinen välienselvittely - molemmilta puolilta kerrottuna. Ystävät ja lakiasiantuntijat tarkastelevat todisteita. Kuka on oikeassa?