Rubiales vs Hermoso: The World Cup Kiss
Luis Rubiales kohtaa Espanjan kiistanalaisessa rikosoikeudenkäynnissä jalkapallotähti Jenni Hermoson. Oliko pusu MM-kisoissa seksuaalista väkivaltaa?