Faking It: Michael Jackson
Michael Jackson kohtasi vakavia syytöksiä monen vuoden ajan. Asiantuntijat analysoivat hänen käyttäytymistään tutkimalla haastattelumateriaaleja ja televisioituja lausuntoja.