My Brother’s Keeper
In the Atlanta suburb of Buford, George and Tia Young raise their three sons together. When his childhood friend Tim Lee moves to town, George offers to let him stay with the family. Soon, a sinister seduction occurs, leading to a cold-blooded murder.