Boardwalk Pied Piper
Kosta and Lisa Fotopoulos are a Daytona Beach power couple in 1989. Kosta owns a bar and hires sultry Deidre Hunt as a waitress. Soon, a torrid affair, a deadly home invasion and a videotaped murder all result from a tailspin of greed and seduction.