Respect Your Elderberries
Mark and Digger task Amanda and Kelly to find a poisonous berry they can turn into tasty, safe-to-drink shine. Tickle builds a "dead man's" still to keep himself out of the doghouse. A bootleg river journey takes Mark and Huck into uncharted waters.