Vengeance is Shine
Mark and Digger corner a man who stole 175 gallons of their barrel-aged liquor. Mike and Jerry retreat to Mississippi to raise cash for their vengeful return. Amanda and Kelly's cinnamon roll moonshine fails the taste test until Mark proposes a solution.