Quality Family Time
Chosen families come together at Thanksgiving when a visitor brings Finley to her breaking point. Sophie has a realization, while Maribel plans a grand gesture for Micah. Dani and Dre are unexpectedly pushed closer. Shane and Angie volunteer together.