Sister Swap: A Hometown Holiday
Jennifer and Meg Swift are sisters who are close despite living hours apart. They decide to switch cities leading up to the holiday.
Jennifer and Meg Swift are sisters who couldn’t be closer despite living hours apart. With the sisters switching cities leading up to the holiday, they find a new sense of purpose and discover what they both truly need in life and in love.