GOT to Escape Through an Air Duct
After killing a man, ex-con Rondell Reed crashes his getaway car and is sent to prison. He and his cellmate escape by squeezing through an air duct. Once free, he steals and carjacks his way north to Ohio, where another chase leads to another car crash.