GOT to Be a Ladies' Man
David Corbin is a career criminal. After a stint in prison, Corbin launches a crime wave, stealing cars and selling them for a profit. But when a jealous girlfriend rats him out, Corbin is caught and sent to prison, where he pulls off a daring escape.