Pop Ups: The Fault in Our Scars
All new juicy pop-up facts and behind-the-scenes secrets finally revealed! James has a squishy forehead lump. Tanisha has an arm growth and itchy scars. Ed wants a lump removed before his girlfriend gets out of prison. Justin has painful mystery bumps.