Pop Ups: Leave It to Nevus
All new juicy pop-up facts and behind-the-scenes secrets finally revealed! Dr. Lee reopens her office with new safety protocols. Monica has a large facial birthmark. Jackie has a melon-sized shoulder lump. Reginald has large, rare growths on his head.