Above and Far Beyond
A legendary beast attacks a cabin on the Aleutian Islands. A UFO pursues a woman as she drives through an extraterrestrial hot spot. Triangular aircraft and bright orange lights are witnessed across Alaska. Who on earth is flying in these remote regions?