Night Stalkers
An extraterrestrial stalker leaves a family frozen in fear outside of Juneau, Alaska. A maritime monster nearly capsizes an aircraft on Alaska's famed Lake Iliamna. A hunter thwarts an attempted abduction by a fireball-spitting UFO.