1963 Chevy Corvair
Mike and Edd decide to create an eye-catching, inexpensive beach cruiser that won’t break the bank but will turn heads. The 1963 Corvair is the muse. Can the guys restore this forgotten classic to its original beauty and address all safety concerns?