1980 Chevy LUV
When Edd sets Mike the task of finding him a classic American truck, Mike heads to Sonoma County, where he meets his first hipster and her Chevy LUV. The truck is loved but needs a lot of TLC from Edd to get it into a condition that a buyer will love.