405 vs. Middle of 'Murica
The 405 gets called out by racers from Colorado, Wyoming, Missouri and Kansas for a showdown on the street. Kamikaze needs money and brings back El Camino. Farmtruck and AZN prank Big Chief and Shawn by buying a "more-door" Nova.