To Be #1 or Not To Be #1
Big Chief gets a racer to represent the Northeast in the Nationwide Call Out. Doc is ready to take on Big Chief for the #1 spot. Farmtruck and AZN go fishing, but don't get any bites until a Dodge Neon falls into their lap.