Eleganza Dahling
Plus-size bride Lela has her heart set on a mermaid gown, but her mother insists that she'll only look good in a figure-flattering ball gown. Bride Jocelyn wants her bridesmaids to wear a beachy mid-drift, but her bridal party is very against it.