Y'All Are Trying to Please 11 Women
Kentucky grooms Justin and Bryant want their bridesmaids in completely different dresses, but what they think is a sophisticated wedding vision looks more like a hot mess. Bride Christy hopes to wear a dress she bought seven years ago.