The Shaw Camp Re-Imagination
A couple finds a cabin that has been untouched for years on the beautiful shore of Messalonskee Lake in Sidney. With an interior that's in a state of vintage hibernation, Chase and the team upgrade the property while maintaining its rustic beauty.