A Cabin For the Whole Family
A man calls on the Cabin Masters to repair and renovate his family cabin in Pickerel Pond, Maine. He hopes to get a screened-in porch where he can enjoy the surroundings with his grandchildren, and the team must act quickly before winter arrives.