The One With the Bullet Hole
Mike, Jen and Rich work on an 1830s Cape-style home that's filled with historical details, and possibly some ghosts! Mike enlists a ghost hunter to commune with the house's past inhabitants, and hopefully they'll approve of the Regency-style renovation!