The One With Mark Twain
Mike, Jen and Rich attempt to bring an 1800s potting shed back to its original glory, but this isn't any average greenhouse! Originally belonging to an oil tycoon of the Gilded Era and BFF of none other than Mark Twain, this house overflows with history.