A Boring House Turns Into a Boho-Chic Rental
Tired of their tight quarters in New Jersey, two best friends were happy to be transferred back to Bentonville, Arkansas, for work. Luckily, Dave and Jenny Marrs have a rental property that is ready to be custom-renovated with cool Caribbean style.