A Life-Changing, Marrs Family Renovation
When Jenny's parents decided to make the move to Bentonville, Arkansas, from Florida, the Marrs were thrilled to have them closer ... but after months of living under the same roof, it's time for Joan and Steve to have a fabulous dream home of their own.