Laurence Fishburne's Foolproof Surprise
Laurence Fishburne is giving back to his right hand man and someone he's considered a brother for the past 15 years. Laurence challenges Jonathan and Drew to craft a resort-level backyard retreat where his friend can relax and entertain all year long.