Marlee Matlin Crushes the Backyard
Marlee Matlin is surprising her BFF of over 25 years with the ultimate, custom-made backyard. Marlee joins forces with Jonathan and Drew to create a deaf-friendly space with top-of-the-line finishes, outdoor kitchen, and a massive spa to relax in.