Maggie the Magnificent
Georgia Aquarium travels to Santa Cruz, CA, to help researchers trying to save beluga whales. At the aquarium, Asian small-clawed otter Maggie learns to participate in her own health care. Sea star Morty represents a very rare species under grave threat.