Bacon and Tomato's Big Adventure
The staff becomes concerned when Jupiter, the rescued sea lion, is not himself. The Ocean Voyager exhibit awaits its new residents -- black-blotched fantail stingray siblings, Bacon and Tomato. Shelley the shy box turtle makes friends.