We Need to Talk
Mike learns of Natalie's past heartbreak. Anna weeps in a wedding dress. Anny has issues with Robert's exes. Emily doubts Sasha's dedication. Jasmin meets Blake's friends. Tania reveals she's leaving for a month. Juliana moves into Michael's new house.