Can I Get a Witness
Blake and Jasmin, Anna and Mursel, Robert and Anny, and Tania and Syngin are out of time and must wed. Angela and Michael have a setback. Mike's call to Natalie leaves unanswered questions. Michael talks to his ex-wife, Sarah, about his prenup decision.