Veneno’s Three Funerals
Cristinaga juhtub kummaline "õnnetus" ja ta on koomas. Valeria võtab ühendust Veneno perega ning püüab välja selgitada, mis tegelikult juhtus. Lõpp on lähedal ja Valeria võitleb, et täita Cristina viimset soovi.