Cristina Through the Looking Glass
Cristina Ortiz ehk La Veneno esineb telesaates "Esta noche cruzamos el Mississippi". Pepe soovib La Venenoga regulaarselt koostööd teha ning vastutasuks rahuldatakse publiku uudishimu ja uuritakse La Veneno minevikku.