Mustad kaardid ja motellitoad
Ray, Ani ja Paul võtavad kasutusele ettevaatusabinõud, et nad vahele ei jääks ja saaksid lahendada ühe sünge saladuse. Frank püüab tulla toime pettuse läbikukkumisega.