hooaeg - Pikk helendav pimedus
On aasta 2012 ja kaks endist Louisiana kriminaaluurijat Martin Hart ja Rustin Cohle annavad eraldi ütlusi 17 aastat varem toimunud prostituut Dora Lange'i mõrva kohta.