Plaisir D'Amour
Bill rikub Sookiet kaitstes vampiiritabu ning peab selle eest ränka hinda maksma. Jason ja Amy rikuvad ka tabu, kui röövivad vampiiri nimega Eddie, et temalt verd võtta.