Sa tood mulle surma kaela
Sookie leiab hooaja viimases osas ühenduslüli Bon Tempsi mõrvade vahel ning jõhker mõrtsukas võtab ta sihikule. Tara saab Maryanniga uue võimaluse ja võtab sellest viimast.