Can I Change My Mind?
Delmond esitleb dr Johnile oma fusion-projekti. Toni värbab eradetektiivi Abreu juhtumit uurima. Davis teeb oma bändiga debüüdi, samal ajal Annie aga keeldub oma lauluga välja astumast. LaDonna abielu pannakse proovile.