On Your Way Down
LaDonna saab omal nahal kogeda, mida tähendab kuritegevuse kasv New Orleansis. Sofia edastab oma isa YouTube'i väljaelamisi. Toni võtab vastu Abreu juhtumi. Janette ja Albert taotlevad Road Home raha.