Yoshino
Samantha riskib kõigega, et Polina saaks elusalt tagasi tulla. Sato on sunnitud tööd ja lõbu ühendama. Katagiri peab plaani, kuidas lõpuks Towaza kõrvaldada. Maffiabossi mehed nõuavad Jake'ilt vastuseid.